2/26/09

THE FRINGE?



Wat? avantgarde? zozo vinden jullie dat? of vinden jullie dat gewoon een mooi woord? Willen julie met de jeugd van tegenwoordig worden geassocieerd worden, aangezien zij vaak als 'avantgardegroep' worden bestempeld?
Hoewel avant garde meer is, veel meer, dan iets vertonen dat nog nooit vertoont is, zou ik toch minstens wel iets vernieuwends verwachten.
En goh, wat zien we nou helemaal...
Een mondriaan setting, jaja jullie hebben gelijk dat was er een ja, een avant gardist. Maar wat maakt dat jullie? slechts een flauw publiek, die even de boekjes in zijn gedoken voor inspiratie.
En 4 dansende meisjes in mondrianesque primaire kleuroutfitjes evenaren dat niet hoor knulletjes. Het ging hem ook om strakke lijnen, pure vormen, essentie en balans... Hoewel ik er niet heel veel kennis over bezit, heb ik het idee dat ik het muziektechnisch ook allemaal al wel eens eerder heb gehoord...En wat heb je dan nog meer, brillen. JAJA jullie brillen zijn duidelijk aanwezig ja, we zien ze, point taken.. en wat dan? Ik zie wel vaker mensen lopen met brillen met te dik uitgeslagen monturen, niets nieuws. Ik weet niet hoor, maar pretentieus een bril opzetten maakt je niet daadwerkelijk snugger.

the fringe kurtis blow

1 comment:

charlotte said...

Haha you are sooo right!